Startat ny blogg!

gillade inte min andra längre, inte domänen eller något så jag tänkte jag kanske kunde börja om på en ny kula :)
ni kanske vill veta lite om mig? isf kommer det lite här nedan.
jag heter då louise kjellberg och bor strax söder om göteborg, i staden kungsbacka- en riktigt gulligull stad!
jag är 14 år, asså född 94 (fyller 15 den 10de september). min familj består av pappa som bor i onsala ("rikemansförort" till Kungsbacka HAHA ), mamma som bor i Kungsbacka och min 17åriga store bror. hos mamma har vi 4 katter, varav 3 av dem är fyra dagar gamla . mammakatten heter kaulitz ( I know.., bill och tom) och ungarna heter gucci, dolce och armani. när jag blir stor vill jag bli plastikkirurg och jag vill under mitt liv hinna bo i Los Angeles, New York, Miami, och Stockholm - för de är absolut de finaste staderna på hela jorden <3  . 
on my spare time  , brukar jag shoppa (om jag har pengar), umgås med vännerna och litesådant .
min blogg kommer handla om mig och mitt liv, mode och shopping, skömhet osv.osv. dt kommer nämligen finnas ett helt urval av fina alternativ .
om ni har några mer frågor om lillamej så kan ni alltid fråga.
min hotmail är [email protected] !

pussseliipuss babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0