Hemma från en otrolig kväll

fy fan va jag vill tillbaka! dt var äckligtkul.:)
DJserna var så bra, och musiken asså jag döör ,
tyvärr va et lite dåligt med att man inte fick gå ut och ta luft seb komma in igen, och man fick inte hämta sin väska för att hämta lite pengar och sedan lämna in den igen, näe man va tvungen att gå därifrån helt och hållet för att få detta. cp ellr hur...
fettaastetrevliga folk där också, och har jag nämnt att killarna va snyggaste jag sett?! hahaa jag är seriös big times när jag säger att aldrig jag har sett så många snygga människor i samma byggnad HAHAHHA :D¨
ååh alla typ klängde på ens ben asså eeuw, nääe men det va massa myys .

jag älskar att knulllla. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAH


imon blir dt fett med plugg eftersom betygen ska vara satta på onsdag så jag ska göra några kompleteringar så jag kan få mer än G i geografim, sen har vi svenska och NO läxa. intressant , isnt it?

ahja, nu ska jag alldeles strax nana, och drömma om alla snygga killar på nordic såklart! (;
nu är dt Gothia vi ser fram emot, fyyfan va jag och karrroo ska festa loss där, även jag och johannaaa.

shaaake that ! asssåå ååh jag dör take me back there assssååå.

kysssochsmek där du ééé blek (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0