Tokio Hotels nya låtar ?

läste på kenzasblogg att tokio hotel gjort två nya låtar (äntligen!). men jag har bara hört refrängen av vad den nu hette.. och på youtube kan man inte se dem om man är från sverige... helt sjukt. vill så gärna höra dem, även fast jag inte är ett särskilt stort fan längre så har jag dom fortfarande på hjärnhinnan och de tar en stor plats i mitt hjärta. framför allt bill och tom. sen jag va 12 och jag älskat och avgudat det tyska bandet tokio hotel, jag va en äkta tokiohotel-nörd! förra sommaren hände något, eller kanske va det när jag fyllde 14 jag började inse att th inte kommer komma till sverige, så allt med bandet är så jävla meningslöst?... eller va det bara att jag växte ifrån dom?... även fast jag numera hellre lyssnar på fjortisdunk, r'n'b, house så tänker jag fan dra mig till deras konsert om dom kommer hit, vara bland de första att köpa deras nya album, skrika som en galning utanför deras hotell och bara bli den 13 åriga tjejen som älskar dem. joo visserligen är jag snart 15 men whatever. sen förra sommaren har jag förändrat min stil.. hmm.. BIG TIMES !
från svarthårig (vilket jag hatar och ångrar sjukt mycket att jag färgade eftersom jag hade blondt innan), svartkläädd med thtröjor och svarta strumpbyxor med rosa knästrumpor och någon kort kjol, lyssnade på band som nirvana greenday p!at (lyssnar jag fortfarande på) osv osv listan är lång . till vitklädsel (vardaglig) , och bara allänt vanlig klädsel. visst har jag märkt förändrinG! jag kanske inte ska säga att alla inte vänder blicken på mig när jag går på stan (vem älskar nte att snacka skit om de som går förbi), men det har absolut tonatsner sjutk mycket! och i skolan, haha det ska vi inte ens snacka om ;) dt är absolut en hata emos skola.

haha nu orkar jag inte skriva mer, dt blev lite mycket ämne om ingenting så , byebyee (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0