Tisdag

Ska alldeles strax ut och sola på altanen, man måste faktiskt ta vara på solen medans den är framme ! Tänk om det regnar nästa vecka ? ;ooo
Jag vaknade halv tio idag, skönt att gå upp tidigt. =)
Vill ni veta en sak? Jag har inte ätit något på två dygn snart! Det enda jag har "ätit" är cola och cola light samt vatten. Men jag är inte ens hungrig. Det har dels med vädret att göra, jag pallar inte äta i sånt här väder för jag är varm hela tiden och svettas och jag blir bara äcklad av mat (JAG ÄR INTE ENS SUGEN PÅ MCDONALDS VAD HÄNDER MED MIG ?!) men det har också att göra med att jag är in my period, och jag har aldrig varit sugen på mat när jag haft den, ever.
Ganska bra för mig, som borde (enligt mig) tappa "ett par" kilon, hihi =). Usch jag låter som en anorektiker eller något, men jag har absolut inte aneroxia eller någon form av ätstörning, som man ser HAHAH. För jag äter som en gris när jag inte har mens. Så jag tar vara på denna vecka för jag ska äta lite. Sedan ska jag sluta äta godis, onyttig mat och när jag fyller 15 i september ska jag börja träna på gym. När jag kommer till mamma på torsdag ska jag bara äta sallad med kött hihihi. Jag skippar potatisen och såsen. Till frukost kör vi bärsmoothie och grov macka med ost och tomat (utan smör). Åh mitt liv börjar ta fart haha.

Nej nu ska jag ut och få lite färg, blev fan rädd när jag såg Emma och Karro igår, snyggaste brännan i sommar hade dom fan ! =) Så jag ska försöka slå den nu, haha ;)

Puss och kram , btw försökte fixa lite med headern men det gick inte så bra, så det får vara den headen ett tag framöver (a)

Kommentarer
Postat av: Ida

sv:

det var så lite så =)

Allt bra ?

2009-06-30 @ 14:11:49
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

tack :)

kram http://esth.blogg.se

2009-06-30 @ 15:21:00
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0