Shoooobräh =)

Snart ska jag göra mig iordning och sedan dra in till Göteborg och träffa några kompisar. Puss påde. =)
Har typ inga pengar just nu, bara till dit och typ mcdonalds, sen ska jag få mina 800 kronor av mamma men det ska jag spara , Louise goes ekonomibarn.
Jag har knappt sovit ett skit i natt, det är så jävla varmt här hos pappa så det är fan inte sant! Man bara svettas, och så ligger man fel hela tiden och somnar aldrig liksom.. Sjukt stört och äckligt!

Asså jag måste bara skriva av mig om en sak, jag vet att många stora bloggerskor som Kissie, Dessie osv osv har stalkers.. Eller hur ? Och visst ,, dt kan säkert vara jobbigt för dom och sånt. Men jag och många andra av mina kompisar blir.. hm hur ska man uttrycka sig.. härmade av en tjej som heter Rebecca eller Viktoria eller något sånt. Hon bor utanför Göteborg någonstans och hon är en sån wb fjååååårtiws. När jag va i min fjortis period härmade hon mig med ALLT, eller aah hon härmar mig fan fortfarande. Så fort jag bytte namn på bdb så gjorde hon det till exakt samma nästan. Jag hette bbahlouiseh ett tag och guess what, hon bytte till samma fast med hennes namn. Jag bytte till baarbii och hon bytte till ett liknande med barbie. Nu heter jag hhejlouiseh på bdb, och tro det eller ej men hon heter samma sak fast såklart med hennes namn ! Är det inte äckligt?
Hon är så jävla ful, och fjortisar är så ute nu, och jag vetefan vad jag vill göra med henne. Hon har lösenord på hennes bdb så jag kan inte gå in på hennes och mobba sönder henne. Fan också ! Fast i och försig får man typ aids om man går in på hennes, så eeee nej tack ?!! Alla har vi varit fjortisar, men nu tycker jag i alla fall att vi som är över 96or ska ta på oss skulden för alla små 96or som springer runt med sina söta vitaläppar, vad har vi gjort med dom ? hahha.
Nejjjdå, låt dom va såna.. Dom kommer över dt ;)

Nu har jag sagt dt som jag ville ha sagt, pusspå't.


dagens låt, baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0