RIP Michael Jackson

The King Of Pop ha avlidit! Hur jävla tragiskt det än är har det hänt! Fattar fan inte ett jävla skit, jag var och är still ett fan till honom,. Då jag kanske inte var det strösta och trognaste fanet. Jag tror alla är Michael Jackson fans, dt han gjort för världen är fan stort! Han röst, rörelser, musik .. aah allt är magiskt. Jag såg nyss ett program på tv om honom. Om hans liv, från Jackson 5 till det han slutligen blev. Ja ärligt, trodde han nog att han var Gud i slutändan.. Det var inte så många som ville jobba med honom, eftersom han var så .. hmm hur ska man säga det .. ego ? haha. Han var bra , BÄST! Och är fortfarande. Hans låtar hänger kvar än, hur gammla dom än må vara. Och han har inte bara slagit ett rekord i personer på konserter, antal sålda album osv utan flera.
I Jackson 5 var det han och hans fyra bröder som hade gruppen. Dem bästa, och troligen mest kända, låtarna från Jackson 5 är nog I Want You Back och ABC. Älskar dessa låtar. Och Michael var ju bara för söt, eller hur ? :)
Senare blev han soloartist. Michael Jackson.
Enligt mig är Michael den enda artisten som inte har någon dålig låt ! Ja helt fucking ärligt ! Jag älskar varenda än av dem, okej.. Nu kanske inte jag hört direkt varenda en, men jag slår vad om att dem är lika bra som dem jag hört. Som är väldigt många !
Några av dem bästa låtarna av kungen är Heal The World, Thriller, Bad, Beat It, och ja.. nu kan jag nte alla titlar men OOOOH DET ÄR SÅ MÅNGA! <3<3 


Heal The World.<3

Beat It <3

Ah sök på Michael Jackson på youtube så får ni se själva (;.
Rest in Peace! (F)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0