Nydag.

Blev inget inlägg igår, sorry. Jag vaknade och ringde Johanna direkt sedan va dt snabbt till henne och hängde med hennes familj till ikea, k-center och sedan Kungs.
På kvällen blev dt födelsedagsfirande för "lilla" Shadie som blev 15 år, gratttis i efterskott gumman :)!
Hon bor i Tynnered så där samlades alla, sedan åkte vi vidare till Sandholmen (tror jag det hette ?) , sedan kom masssa killar - fula enligt miiig. Så det blev ringa runt till massa på kontakt listan och vara rolig samt social som fan.
Vart hemma hos Johanna igen runt 02, och somnade inte förens  någon timme efter.

Jag är redigt trött nu, eftersom vi gick upp 9 !!!!! ;o

Nu ska jag käka pizzzzaaa :D kommer bilder sen <3

Kommentarer
Postat av: Bexx

Älskar din blogg, babe <3

läser den varje dag :)<3

Puss ily<3

2009-06-28 @ 18:34:06
URL: http://yourbexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0