Therese Rojo

ny header förövrigt..
mums, lite snygg va?
okejj kanske lite väl stor såg jag nu men det får duga orkar inte fixa till den mer nu.. :)

va inne på dessies blogg och kikade, så söt :)! men i alla fall, såg att hon kände Therese Rojo, ni vet tjejen som blev mördad för 10 dagar sedan? hon länkade till en sida där therses bästa kompisar gjort en blogg om deras liv nu utan henne. vet ni hur mycket jag grät? så oerhört sorgligt. och när jag första gången fick reda på detta, alltså dagen efter hon blev mördad och såg bilden på henne i tidningen kunde jag inte tro mina ögon. jag kan mycket väl förstå att dom var avundsjuka på detta perfekta utseendet , men hur i helvete kan man mörda någon ? 16 bast var pojken och flickan, 16 bast!!! deras liv har nyss börjat, och de kommer inse att ett liv efter att ha mördat någon inte kommer vara värt att ens leva. och nej jag vill inte ge döden till någon, asså jag säger inte "hoppas dom dör" men fyfan va rätt det hade vart. denna 15 åriga tjej fyllde 16 igår, och för 10 dagar sen igår mördades hon. hon fick alltså aldrig känna feeelingen av att fylla 16, ta studenten, gifta sig, skaffa barn, .. är inte detta så jävla tragiskt att man gråter ?
nu kände inte jag therese , så jag kan inte säga hur hon va som person. men jag har aldrig i hela mitt liv önskat någon till döden PÅ RIKTIGT. och det hoppas jag och tror att majoriteten av alla tonåringar/ungdomar aldrig har gjort. och dessa två hjärtelösa svinen som tog livet av therese som faktiskt mördade och önskade henne döden hade något seriöst problem. det finns många jag är avundsjuk på på ett eller annat sett, men varför skulle man vilja mörda denna person för det? för att personen är perfekt ?

ahja, jag skulle kunna skriva hur långt som helst . därför stoppar jag nu.

Therese Rojo , 
             Rest In Peace <3
"lev livet fullt ut" - lyder hennes header på hennes blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0