Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 20
2. Vem var den sista du träffade? min bror
3. Hur lång är du? 171
4. Vilken var den senaste film du sett? kommer inte ihåg
5. Vem ringde du senast? johanna
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Hola guapa :D datorn sjdå? <3" till Karolina Olsson <3
7. Vad är dagens planer? inget alls. skönt va?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på till vem, ringa till nära vänner har jag inget problem med - men till folk jag inte är bra vän med tycker jag dt är lite pinsamt till.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? idag
11. Vilken ögonfärg har du? blå
12. När vaknade du idag? halv 11
13. Har du någon gång hittat en katt? ja
14. Vilken är din favoritplats? vt inte, stockholm skulle jag tro :)!
15. Vilken plats föredrar du minst? otäcka ställen, stan sent på natten själv.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? studerar till plastikkirurg i Stockholm, senare när jag har pluggat klart jobbar jag på en klinik i centrala sthlm och förhoppningsvis träffat Mr. Right. efter några år, när jag är runt 30 flyttar jag till Kaliforinen eller New york, sedan tillbaka till stockholm.
17. Vad skrämde dig som barn? clowner
18. Vem fick dig att skratta senast? alexander, min bror.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? va är dt?
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbara
21. Sover du med eller utan kläder på dig? trosor & linne, t-shirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? nej! tänker aldrig gö dt heller.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror på var
26. Är du social? beror på vem jag är med, om dt är någon jag trivs med är jag väldigt social.
27. Vilken är din favoritglass? pigelin
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? dö och köpa massa kläder :)
29. Tycker du om kinamat? ja!
30. Tycker du om kaffe? Cappushino (staving?) älskar jag! då ska dt vara mkt skum!
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk, vatten eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? vänster sida, men dt varierar
33. Kan du spela poker? min brorsa försöker lära mig, jag kan på nätet lite grand
34. Tycker du om att mysa? js
35. Är du en beroendemänniska? va?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? känner & känner, jag vt folk.
37. Vill du ha barn? Ja, men inte förän jag har studerat klart.
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, spanska också
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nejj
40. Föredrar du havet eller en pool? pool, och utomlands både pool och havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder
42. Äger du dyra smycken? ja ett par
43. Har du någon gång testat narkotika? nej jag är inte så jävla dum :)!!!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Cola
45. Vem är den roligaste människan du känner? många, karroolina bland andra :)
46. Välj ett ärr på din kropp? ett på min kind som jag fick när min bror kastade en spade där i sandlådan....
47. Vad har du för ringsignal? Welcome to the club - Manian
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? vet inte,
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? har ingen just nu
51. Kan du byta olja på bilen? ? nej
52. Har du fått fortkörningsböter? Nix, har inte bil heller.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Expert på att rodna
54. Läser du dagstidningen? beror på vad jag har att göra
55. Prenumererar du på någon veckotidning? cosmopolitan bara, men jag vt inte om dt är någon vecko tidning..
56. Dansar du i bilen? nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM, tror jag men jag föredrar NRJ - nu när The Voice inte sänds i gbg längre...
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? jag skriver mitt namn överallt så antagligen dt.
59. När var du i kyrkan senast? jaaao,när var dt.. någon gång i femman kanske?
60. Vilka personer utmanar du? välj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0