Hos pappa igen,.

jaooo äntligen har jag datorn. nu är dt sommarlov också, kan ni tänka er?!
jag frågar mig själv konstant hur snabbt nian kmr gå, sjuan och åttan blåste iväg med vinden hur fort som helst. nu ska jag börja i nian i höst och jag kan inte fatta hur jag ska klar nationella och allt, men sure. fick bra betyg. 200 poäng - kanske inte dt bästa men i alla fall.

på skolavslutningen hade jag en vit fransklänning från Bling´ 800 kronor. finnn :)


och sedan efter skumdiscot bar dt av till school's out, skumdiscot (L) riktigt mysigt och roligt var dt, :)


nu ska jag gå in på nelly och titta lite kläder för jag fick ett presentkort igår från cosmopolitan , iiih (:

pussssn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0