HLR

dt fick bli lite mkt uppdateringar idag , men jag ville bara berätta en grej som hände idag.
asså jag hade inte gjort HLR på skolan än, så jag fick göra dt för att jag skulle kunna få betyg (typ obligatoriskgrej). och så jag och min bästavän johanna typ fick sitta i ett litet rum med en tv och kolla på när någon rutten tant snacka om HLR och hur man gör. hon snackade så fetigt kosntigt. EEE! så typ hjärtkompressionerna gick ass bra och sånt, men sen när man skulle blåsa in i den jävla dockan masa luft så gick rörde sig inte den fucking magen. asså lungorna ska ju viddgas och grejer, jag blev typ skit sur och dampa på dockan. asså jag svär att jag blev peddo och tänkte våldta lilla ann. sen typ assåå johanna ba strula med den en gång jag ba wtf varför asssååå eeee, dt är typ en miljard på våran skola som haft hela deran munnar på henne jävla hora är hon.asså dockan inte johanna :)
aah men dt gick typ bra tillslut, allt utom dt där jävla inandningen. fast jag vt inte, lungorna på dockan kanske inte ska röra sig upp och ner men dt sa dom på filmen att de skulle så jag har fickdamp nu. eller inte nu,,, men jag hade förut :)

osminkad dag idag, usch hatar egentligen dagar då man gårosminkad till skolan - man blir ju fan lika vit som en röv. nääe foundation och grovt mycket mascara is tha shiet.

mitt ideal.  OCH NEJ JAG TKR INTE DT ÄR FEL PÅ FJORTISAR EFTERSOM JAG BLIR KALLAD FJORTIS SÅ VARFÖR SKULLE JAG TKA DT, ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0