babes´

nu har dt gått en evighet sen jag bloggade senast. ni kanske vill veta lite vad som hääänt ? :)
jag sovde hos min älskade johanna fredag till lördag. dt va kuuuul . ÄLSKAR DIG MIN LILLA HÖÖNA (L)
lördag till söndag sov jag hos min bäverbifffff karoliiina <3. också massssaa kul på dtttwwwwwwt! (;
sedan dessa dagar har jag varit mega trött. ändå gick jag upp 8:30 idag ?, jag är ju som man säger dum.

i veckan blir dt till stan en massa, träffa vännerna man inte träffat på år och dar. dt är väl dt dåligaste med att ha vänner som bor i någonannan stad utanför göteborg. dt blir så jäddddra långt att åka hela tiden. fast man kan ju träffas i stan också :)! visst jag kommer ju träffa vänner hela sommarlovet så jag ska nog inte knuffa in allt denna veckan.

här kommer lite bilder på mig och karolina (L)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0