18 juni

har inte dagarna gått väldigt fort? igår va det en vecka sen jag slutade skolan... usch, snart börjar jag nian fan ;sss

idag ska jag och mamma åka åh köpa lite blommor till balkongen, sen ska jag nog köpa the sims 3 också ! hahahah, jag är nörd när dt gäller sims spel. jag spelade the sims 2 när det kom ut som en galning, och köpte typ alla speluppgraderingar, nattliv, djurliv osvosvosv.. listan är lång...
och nu när the sims 3 kommit är jag överlycklig, och får rådamp när jag spelar the sims 2 eftersom jag vet att det har kommit ett nytt mycket roligare spel, shiet jag låter som värsta data nörden HAHAHAHAHAH.
typ paralykserad eller vad det heter (stavas ?)

hoppas the sims 3 klarar sv denna datorn, jag måste antagligen ta bort massa bilder, alla the sims 2 och massor av min brorsas spel ... men jag gör allt för minälskling (; THESIMS3 IN MY (L)

just nu sitter jag och lyssnar sönder A drop in the ocean , eller det går fan inte att lyssna sönder den!
bästalåtenjustnu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0