Veckans kläd-drottning blir

Kim Kardashian!

Någon mer än jag som brukar titta på realityserien Keeping up with the KardashiansE!? Kim är en stark förebild för mig. Hon är vacker, har underbara kläder, har en p e r f e c t kropp! Hennes och Beyoncés kroppar, omg skulle jag skarpt kunna tänka mig att byta till =)! Liksom formerna, perfekta !

Back to buisness, Kim vann därför hon är sig själv och just för att hennes kläder sitter perfekt på hennes kropp, någon som vet hur man ska klä sig så är det Kim!

Här har ni den första bilden

Är dt inte superläckert? Jag har aldrig gillat vita byxor, det känns så.. naket? Vet inte varför jag tycker så kan också vara för jag tycker det är svårt att matcha vita byxor.. Men jag ska definitivt våga mig på vita byxor i framtiden! Toppen hon har på sig är bara för söt, ser ut som något vi i Sverige skulle kunna hitta i affärer som Tara (eller Raglady) och Zara - så kika där för att hitta en liknande top. Skorna och väskan från Chanel är också riktigt snygga. Den söta outfiten blir plötsligt tuffare och lite spydigare med Kims vackra ansikte och hår. Go Kim!

Jag ÄLSKAR det här, det är bara så Louise. Indian-bohem-stilikon-snygg-Kim vet hur man ska locka kameran. Är inte tröjan så snygg? Med ett bälte vid höfterna, en snygg väst och ett par släta stuprör matchar Kim ett par svarta vanliga boots.Snyggt!

Tänk er en shoppingrunda i L.A, en latte från Expresso House och Kims gaderob! Min drömdag! I wnna live the dream, the californian-dream (med kims gaderob). Halsduken hade inte varit snygg med vilken outfit som helst, men Kim som hon är klarar hon även att matcha den. Wow! Ett par flipflops, njae men Kim lyckas ändå. As usual.
Jag älskar att hon vågar röda stora brillz, det tuffar till outfiten och blir den där RÖDA tråden! ;) Louise är förnufftig, gud.

The grandma' stile, and I like it! Hit or Miss? Jo det finns väl bara ett svar på den frågan. Hit!
Kjolen som är direkt hhämtad från Lilla huset på Prärien är hur söt somj helst. Och den behöver sina matchningar för att förfullas med snygghet. Den hade nog inte varit lika snygg om inte Kim matchat som hon gör. I love her!

Klännigen <3. Älskar denna outfit. Fransarna längst ner gör att man inte koncentrerar sig på urringningen som skulle kunna vara ett problemmoment för många manliga fotografer ? Haha. Nej, men Kim klarar av såna här klänningar och hennes kurvor gör att allt hänger ihop och blir perfekt! En stor aplåd ! =)

Är hon inte vacker? Bilderna är hittade från google, och om ni vill se mer Kim outfits, sök på Kim Kardashian Fashion :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0