Underbar dag !

Jag vill till stranden och bada åh sola,, men jävla fucking mens gör så jag inte kan bada så jag får vänta i några dagar. Mamma sa i alla fall att vi ska till Smarholmen imorgon och sola & då får jag hänga pååå hihih =)
Jag får cp ryck på att jag inte vet hur jag ska göra min header och tydligen vill ingen hjälpa mig med den , ni är cpiga ni med. Hihih.
Just det, ni hör kanske att jag har fixat musik på min blogg och om ni "skrollar" längst ner så kan ni välja bland just nu tre låtar.
So Sick - Ne-Yo
Knock You Down - Keri Hilson ft. Kanye West & Ne-Yo
Svävar Fram - The Larssons
Tycker faktiskt att jag lyckades få i hop tre rikigt bra låtar, (;

Oh mmy good imorgon åker min bäästis till Spanien i tre veckor vet ni hur ont i magen jag har och jag kommer gråta för att jag kommer inte ha något att göra .  Pissssssssssss.
Tänk er, hon ska vara borta på Gothia och allt , dt va så fuckat roligt förra sommaren under Gothia med henne. Och nu ska hon vara borta, sedan kanske jag ska utomlands direkt när hon kommer hem (kanske) och då har vi liksom inte träffats på över fyra veckor ! Jag fattar inte hur jag ska klara av det hahaha.

Ahja , kommer ett inlägg alldeles strax igen, för mamma kommer snart och hämtar mig och min brorsa för vi ska sova hos henne i veckan, som ni kanske förstår så kommer jag inte kunna uppdatera så länge jag inte är hos en kompis eller ett under (weeeey) skulle inträffa och internet där skulle funka plötsligt (;!

Puss på er, kanske ska ha en frågestund när jag kommer hem ifrån mamma nästa vecka , vad tycker ni ? :)
Och en sak till ; Ge tips på en fin header <3<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv:

härligt härligt :D

Jodå det är bara bra med mig också.

hade du en bra dag igår?=)

2009-07-01 @ 11:52:12
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0