Så jävla trevligt!

Igår va det en underbar kväll, mötte först upp Fanny på Centralstationen där vi så smått började dra oss till Avenyn där vi mötte Vanja. Vi letade bord nästan överallt men ingenstans fanns det, så runt klockan åtta fick vi bord på uteserveringen på Bryggeriet. Det första vi gjorde va att beställa dricka i baren eftersom det skulle ta ett tag att få bord, men ändå fick vi nästan bordet direkt. Sedan sa det splasch och Fannys cola låg på marken. Jag höll på att dö, eftersom att alla såg. Tror vi hade alla ögon på oss, fan va snygga vi va ! Haha.
När Snygg-Kyparen kom tog han det med ro, tack och lov! =) Jag beställe Filé Mignon eller hur det stavas, rekomenderas starkt! Längesen jag hade så mysigt som jag hade under den middagen. Och grannarna på bordet bredvid hade minst lika roligt, haha! Pallar inte gå in på detaljer men jag kan säga : Du önskar inte att dina föräldrar är såna när dom är ute och äter med kompisar! haha!
Det var skit många SNYGGA killar från Gothia där, ååh ge mig. Vi gick i alla fall till Scandinavium där Gothia kön ringlade sig lång ändå var det drygt två timmar efter insläppet. Nu fattar ni kanske varför inte jag kommer palla det discot ? + att det är mycket konsitgt folk. Vi träffade i alla fall Karolina och Emma som egentligen skulle varit med oss under middagen också men som hade andra planer , ha-ha. Så vi gick runt och snackade med killar från Gothia, riktigt kul hade vi!

Men jag tog inga bilder, sorry. Bara på måltiden - I did a Kissie, oh no!
Puss på er så hörs vi senare

Kommentarer
Postat av: Ida

hehe jasså. där ser man =)

2009-07-15 @ 21:22:12
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: fiveplus +++++

Missa inte våran tävling!

Klicka på länken nedan för mer info:



http://fiveplus.blogg.se/2009/july/dags-for-tavling.html

2009-07-15 @ 21:26:41
URL: http://fiveplus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0