Precis duchat och sånt

Ska blåsa håret alldeles strax, och sen ska jag platta det.
Jag ska inte träffa någon idag, och jag ska inte ut men jag känner bara för att göra mig i ordning och sånt, kanske ni får en liten videoblogg senare idag. Får se om jag pallar och sånt, men det vore ganska kul i alla fall =)! Eller vad säger ni?

Vädret suger, och jag har som sagt typ inget att göra, bara längta till Johanna kommer hem på onsdag, hehe.
Jag var nere till kiosken och köpte cola förut och några klubbor, det fanns typ ingen mat hemma så det fick bli min frukost. I know, I'm very healthy. Haha, nej men jag ska faktiskt börja träna på friskis när jag fyller 15 för det är 15års gräns där, så jag ska önska mig sånt träningskort av mamma så ska jag börja. Ska försöka få med mig Johanna också, liksom jag vill inte träna med mamma. Eller alltså jag tycker inte det är något problem med henne,och att träna med henne är säkert kul och sånt inget illa menat. Så klart jag kommer träna med henne med, men det är ju lite kul att träna med en kompis också, känner jag i alla fall =).

Ahja, ni får ha det bra och sånt.

Kommentarer
Postat av: Bexx

SV:

Yes ;) hoppas du får det bra bby<3

Pusss<3

2009-07-27 @ 18:45:39
URL: http://yourbexx.blogg.se/
Postat av: sannie

jag jobbar som publik värd på teaterföreställningen Karlsson på taket i Falkenberg :)

2009-07-27 @ 20:12:59
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0