Jag är vrickad helt och hållet!

Ni som följer bloggen vet säkert, eller har förstott, att mitt minne är lite begränsat därför blandar jag skit lätt ihop saker. Vi åker alltså inte till Rhodos den 5e, utan redan på söndag alltså den 2a! Vem är spänd om inte Louise (Emma)? :O Det var några år sedan jag flög senast och jag vet att jag hatar starten, men samtidigt vet jag att det är typ en miljon och ännu fler flygplan som är uppe där och flyger just nu, och liksom hur stor är chansen att ett plan krachar? Den är jävligt liten =)
Vad tycker ni är läskigast med att flyga, och om ni inte tycker det är läskigt bäretta gärna varför ? :D

Om ni undrar varför jag skrev såhär "(Emma)" så är det för att jag egentligen heter Emma, och jag gillar det namnet mer. Mitt fullständiga namn är Emma Louise Frida Kjellberg, men mina föräldrar satte Louise som tilltalsnamn. Jag älskar namnet Emma och därför vill jag bli kallad det, har därför börjat döpa mig till det på bilddagboken och på msn. Hahah inte konsstigt att folk som är vana vid att jag heter Louise undrar vem jag är på msn ibland. Hahah.

Just det, jag var ju i Torekov idag. Vet ni hur mysig den lilla staden är eller? Den mellan Skåne och Halland strax utanför Båstad. Och den som säger att det inte finns många brats där har fel! Sjuktmångaa!!!
Min faster med familj bor där, alltså faster Ina, hennes fästman Chico och mina kusiner Pixie (Philipa), Bella, Zazi (Zarina), Maxiibooi (Maximilian Alexander). Jag kan bara säga att jag är dödligt svartsjuk på hela deras liv. Hahah.
Dom bor i en lyxvilla i London, men åker till deras lyxvilla i Torekov på sommaren, men dm åker också till Spanien till deras ruskigt stora lyxvilla där. Och om det vore nog, dom har alltid någon som passar upp dom, ni vet au-perer som passar barna, städare, gräsklippare.. ja ni fattar. Åh önska jag kunde leva i deras skor några dagar (a). Men min faster, och hela den familjen överhuvudtaget, är hur sociala som helst. Dom skaffar vänner på stört. Älskar deras personligheter. Igår till exempel hade dom haft fest för typ 50 pers? ;o

Ahja, The Kjellberg family is ment to live rich, that's just how it is and I'm sorry but you have to live with it!

Haha, pussss påer!

Kommentarer
Postat av: Milly

tack så mycket :)

2009-07-25 @ 22:39:52
URL: http://memilly.se
Postat av: sannie

jag vaknade nyligen!

jag har haft fullt upp med att jobba osv. så därför jag inte ha vart så aktiv :) för din del?

2009-07-26 @ 10:28:21
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: bengta

fiin blogg :D

2009-07-26 @ 11:27:21
URL: http://patriciakettola.blogg.se/
Postat av: Bexx

Hej!

Nu är jag tillbaks från Turkiet, så nu är det jag ( Bexx ) igen som kommer svara på kommentarer ! Hoppas du haft det bra !



SV:

Åhh va kul, gmn<3

Med mig är det as bra <3 hihi

hoppas du får kul där men vi hörs innan ;) Pusssssss

2009-07-26 @ 14:19:19
URL: http://yourbexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0