Frågor & svar

Alla bloggare ska svara på frågorna.
1. Lovar du att svara helt ärligt på varenda fråga? Ja
2. Hur många gånger ungefärligt har du medvetet ljugit i din blogg? Inte öppet,, asså jag har alltid gjort klart att det är ett skämt eller vad man ska säga.
3. Är det någon bloggare du extra ser upp till och kanske till och med härmar? Härmar? Nejnej, inget sånt här inte. Däremot ÄLSKAR jag Kenzas blogg och diggar henne skarpt, läser dessies, kissies och många andra bloggares bloggar med men Kenza har något speciellt =).
4. Vilket är ditt bästa knep till många&trogna läsare? Det är väl att hålla sig uppdaterad på både bloggen och om saker och ting som sker runt omkring. Personligen tycker jag det är intressant att höra vad folk tycker om olika saker, och sen få lägga sin egen röst och säga vad jag tycker. Som en debatt ungefär. Men man ska absolut skriva om saker man brinner för. Gillar du mode - skriv om det. Gillar du djur - skriv om det. Och så vidare. Det finns alltid folk som har samma intresse, och sedan kan du länka din blogg på olika hemsidor där du tror det finns många med samma intresse. Att härma andra lönar sig aldrig, kom på något nytt det är bara roligt! Och ha definitift en fin header och design, det finns jätte många hemsidor som hjälper dig med att göra om din blogg och hjälper dig hur du ska kunna få en fin header.
5. Vad gillar du att läsa om i en blogg? Personens vardag! Jag tycker det är skit kul! Personen ska ha en grymt snygg stil, både klädmässigt som personlighet. Det blir även plus poäng på videoinlägg från mig.
6. Har du någonsin varit i Usa? Nej
7. Skulle du vilja åka dit någongång / igen? Ja!?
8. Bloggar du någon annanstans än här? På bilddagboken, men jag bloggar liksom inte där. Jag skulle i alla fall inte kalla det för blogga. Där heter jag hhejlouiseh.
9. Brukar du lägga ut skönhets tips på din blogg? Har hänt. Och kommer nog snart igen så håll utkik =)
10. Gillar du "Blondinbella" och vad tycker du om henne? Jag gillar Blondinbella, det gör jag verkligen! Jag tycker inte hon är påklistrad som många andra, hon kör sitt race och har kommit mycket längre i karriären än många 18 åringar där ute det kan du ge dig på! Hon är vacker och har en underbar stil. Och hon är moderat, och jag är uppväxt i familj med just moderater så att hon är medlem i MUF är bara kul =) haha. Jag läste hennes blogg mycket förut, strax efter hon vart med i Let´s Dance. Men nu förtiden händer det bara att jag klickar in på hennes blogg då och då. Men hon skriver riktigt bra!
11. Vad tycker du om Alexandra "Kissie"? Jag gillar henne, dock stör jag mig på henne riktigt förjävligt mycket! Men det är väl det som är meningen kanske? Att man ska känna lite hat-kärlek för henne. Hon är väldigt fin, men jag gillar inte det med att hon dissar alla som faktiskt ser ut exakt som henne haha. Sminkar sig, beter sig och gör precis som henne i videoinläggen. Lite sorgligt men.. Hon lever ju för att provocera och sånt, det får vi la lägga lite cred för haha ?
12. Vad tror du, är det Kissie som härmar Dessie eller tvärtom? Haha, jag vet inte!! Många säger att det är Dessie som härmar Kissie och tvärtom om jag vet inte vad jag tror. Jag tycker om bägge två, men det är lite pinsamt faktiskt att de ska hålla på så här. Speciellt Alexandra som är 18 år. Väx upp ?
13. Vem gillar du mest, Amir eller Krille? Wow, Krille ! Har aldrig vart inne på Amirs blogg och kommer nog inte göra det heller.
14. Tokio Hotel eller Fjortisdunk? Oj, just nu fjortisdunk. Sorry TH!
15. Naturlig eller silikon? Bägge, har inget emot plastikoperationer då jag vill bli plastikkirurg när jag blir stor =)
16. Stockholm eller L.A? Åh svår fråga, mitt hjärta är i Stockholm <3 Men ja ska bo i The city of angels när jag blir stor i ett par år har jag lovat mig själv =)
17. Stockholmska, norrlänska, skånska eller göteborska? skånska, göteborska och stockholmska (a)
18. Hur länge ska du blogga? Tills jag inte pallar mer.
19. Vill du kunna tjäna pengar på din blogg i framtiden? Ja det vill jag såklart kunna!
20. Om du redan gör det, hur mycket tjänar du? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0