Guess what ?

I´m back on track och livet suger ;( !
Är äntligen hemma hos pappa igen, som jag har saknat datorn ! Men i och för sig vänjer man sig vid att leva stenåldersliv (utan dator) när man typ vart hos mamma i 1 vecka.
Okej lite info om veckan som paserat.. Jag, brorsan och mamma var på Liseberg i tisdags , riktigt mysigt men äckligt långa köer! Det var typ 35 minuters kö på Balder, jag tog livet av mig.
Okej jag kom på att det inte hänt så mycket mer intressant denna veckan så let´s talk about the coming week !
Tihhihihihi (a) det är Gothia denna vecka som kommer men jag ska vara ärlig så längtar jag inte så mycket. För båda mina bästa vänner ska vara borta hela denna vecka. Johanna är i Spanien och Karro är typ någonstans nu och hon ska direkt när hon kommer hem på tisdag till Åhus på handbolls cup. Jag tar allvarligt mitt liv. Är det någon annan som vill träffas och dansa loss på Gothia så säg till för jag kan fan inte gå dit utan mina baaaabes egenltigen men whatever dom kan ta sig becaause louise is looking for a new bff <3<3 haha,
Men jag får la slå en signal till min älskade Malin Lindgren eller Fanny Vydra så får jag gå med dom (a)<3

Aww nu fick jag ett sms av Karro och hon kommer hem på torsdag så jag får gå med henne också :)<3

Okej jag har inget mer att säga för tillfället och jag har inte tagit några bilder från veckan som jag kan lägga in, eller jo förresten jag har nog några :) pussssssn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0