GOTHIA 09 (L)

Idag sätter Gothia igång igen! För er som inte vet så är det världens största fotbolls cup för ungdomar och den hålls i Göteborg precis som till exempel Partille Cup. Varje kväll, tis-lör, är det discon inne på Svenska Mässan - precis som Nordic =). Det är bäst att bo i Kungsbacka såna här dagar,, man träffar så mycket människor typ från hela världen dels för att det bor 42 lag bara i lilla Kungsbacka haha.
Imorgon drar jag in till Göteborg på dagen, och ska träffa några kompisar. Sedan på kvällen blir det antagligen inte Gothia disco som jag nästan lovade min bästizz Fanny. I stället blir det nog grilla på någon strand med tjejorna, eftersom Vanja åker till Libanon på onsdag. Man måste ju passa på, och vädret i Göteborg ska bli ass fint denna väckan också =)!

Vad ska ni göra i veckan annars då? Förutom att vara avundsjuka på mig som får jävlas med massa kåta fransmän? ;)
Mjo, förra året skrek dom "I loooove yoooooou!" till mig ,, vet dom ens vad kärlek är? Och så ville en ass ful kille bli fotat med min bästiz Johanna (hon är ass blond haha ;)) så jävla kul =).
Någon mer som ska på Gothia 09?
Nästa år blir det inte Gothia för min del, då ska jag och Johanna till Jersey på språkresa, så jävla efterlängtat (L)

Kommer ett inlägg lite senare, pusss så länge !

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv:

Ja det är ju det . Juli. då ska det vara riktig sommar :D

2009-07-13 @ 14:54:39
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: mandamandis

Sv. va så lite såå =D

Vet inte riktigt, minmamma och pappa prata kanske om att fara till fjälllen i helgen hah ;D

dudå? :D

kraam

2009-07-13 @ 15:51:27
URL: http://amandabjorkman.blogg.se/
Postat av: yoyz

hej, Klicka in på min blogg..



Något som jag ska ändra på eller något som du tycker är bra på bloggen??

Komentera...

ps.Ställ en fråga i min frågestund..

2009-07-13 @ 17:51:08
URL: http://yoyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0