Dålig uppdatering

Tror det här är det första inlägget för idag.. Lite dåligt minne, u know.
Blev en sväng till mamma idag, jag och brorsan fick för oss att vi skulle gå till henne och jag var dum nog och tog ett par high heels så när vi hade kommit ungefär halvägs (bra ändå? ;)) så fick mamma komma och hämta oss för jag har fått skoskav haha. Hämtade massa skoskavs plåster hos mamma och snackade om Gothia litegrand, det är nämligen så att jag är pank och måste ha någon som skjutasar in mig till stan eller om pappa kan va lite snäll och ge mig pengar (för Guds skulle en gång) så jag kommer in till Göteborg. Men det ska nog gå bra, mamma sa att hon kunde skjutsa så =).

Vad har ni gjort idag då? Som ni hör så har ju min dag varit JÄTTE rolig.
I morgon blir det kanske in till stan om jag får tag på någon (och pengar av pappa).

Puss på er mina små söta gosigummor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0