Bulgarien 09!

Nu är det klart, jag åker till Bulgarien den elvte och stannar där en vecka. Hur glad som helst kan jag säga =)
Hotellet minns jag inte vad det heter, men det är fem stjärningt och ligger på Vernakusten tror jag det heter. Det blir som tidig fördelsedagspresent, helt underbart ! (L)
Och tack föresten alla som har sagt att min blogg var fiiin! Fyfan va söta ni är =)

Just det, är det någon som har varit i Bulgarien någon gång? Finns det Louis Vouitton väskor där, alltså falska fattar jag ju? Måste ha en väska och en plånbok, är beroende av designen!

Min bebis som är i Spaninen kommer hem i veckan, hon har varit borta i 3 veckor, det är otroligt. Vi har aldrig varit borta från varandra så länge, och jag har saknat henne äckligt mycket! Det är lite typiskt att jag åker bort när hon kommer hem, men under dom 11 dagarna ska jag bara vara med henne, känner att vi har mycket att snacka om! =)

Jag var hos min farfar måndag-onsdag och det var skit mysigt! Kommer bilder sen, blev faktiskt brun. Vädret i Skåne ör fan alltid fint, oavsett blåsten! =)

Imorgon blir det Skåne igen, men inte så långt denna gången. Nu ska vi till Torekov som ligger ungefär vid Båstad. Min faster och mina kusiner har sitt sommarställe där, och dom bor i London annars så vi ska hälsa på dom =) Mys.

Nu har jag inte så mycket mer att berätta, men jag hoppas ni fortsätter läsa min blogg och såånt !
Puuuusss!

Hotellet vi ska på bo, lyyyxigt! Ligger precis vid vattnet också (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0