Åsikt!

Jag har en åsikt om bland de värsta människorna jag vet. Rasister!
Va fan är problemet med dem egentligen, varför kan inte svarta ha samma rätt som vita för? Jag vet mycket väl, eftersom jag får höra det från rassar vaenda jävla dag, att det är utlänningarna (i deras mening "turkarna och blattarna") som utför majoriteten av våldtäckterna och försöken i Sverige, men det säger fan inte att det bara är dem. Och det säger heller inte att alla är lika dana! Min bästa kompis är kompis med många rasister (kukhuvuden) och jag har försökt få ut henne vad som får henne att vilja umgås med sånna? Så fort jag ser en spyr jag. Blir så förbannad. Men hon svarar bara att dem är hennes kompisar och att det inte spelar någon roll. För mig spelar det roll, big times!

Snälla, vi lever på 2000-talet, Amerikanske inbördeskriget vart över för längesen! Väx upp och ta till er !

Detta va allt för mig.


Kommentarer
Postat av: Ida

Sv:

nä men va gulligt av dig. tack :)

Ja , hoppas på sooool snart :D :D

2009-07-13 @ 18:44:35
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: fiveplus +++++

(vi ursäktar om detta är en störande reklam)



Vi är fem snygga tjejer från Dalarna, hjärtat av Sverige.

Vi är inga sexiga platina blondiner med feta inkomster eller ett liv i lyx, men vad gör det?

Vi är stolta över oss själva ändå och det är lätt att älska oss, det kommer ni också tycka!



dagliga uppdateringar från oss till er,

videoinlägg, bilder i massor, åsikter, tävlingar och allt som gör vår blogg perfekt.



LÄS, du kommer inte att ångra dej ^^

2009-07-13 @ 22:33:25
URL: http://fiveplus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0