Trött

Och min blogg handlar inte om någonting? Haha.
Borde egentligen skriva något mer förnufftigt och intressantare än min vardag, men ni får leva med det tills jag kommer på vad jag vill skriva om =D

Jag gäspar femtielva gånger i minuten, vet fan inte vad problemet är eftersom jag går och lägger mig en bra tid.. Typ elva, och går upp klockan sju. Kan det ha med årstiden och göra? Jag tror det, ni vet när det är molnigt och sånt är man ju så depromerad man känner sig så nere 24/7! Men när det är soligt och varmt är man på topp och kanske därför somrarna går så fort... Önska man levde i något varmt klimat där det aldrig snöade! =)

Såg ni vakna med The Voice i morse? Det gjorde i alla fall inte jag, men jag såg nu på Kissies blogg att Katrin Zytomierska (stavning?) hade varit där och snackade om Kissie, Dessie, Amanda Var Det osv osv... Om hur mycket hon hatade deras sätt att vara, och jag håller med henne till fullo. Har inte gillat Katrin innan, men man får ändå tycka att hon ibland säger en del smarta saker!


go for it!

R I K T I G T  G A M M A L  F U L  B I L D ! ! V A R  B A R A  T V U N G E N  A T T  L Ä G G A  U P P  D E N ! !

Kommentarer
Postat av: Laila

nawh =) sötnos :) gjort ngt kul idag ? ;D

2009-08-28 @ 02:22:49
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0