Ny klippt

Hej alla söta bloggläsare! =D
Sitter här hemma hos mamma nu, älskar att vara här. Mycket trevligare än att vara hos pappa och hans sambo....

Mamma klippte precis mitt hår, hon är sjukt duktig på att klippa, det är ungefär en decimeter kortare. Hade under brösten förut och jätte fint hår, men självklart var det slitet som fan. Så det känns skönt att bli av med det. Men ni som har klippt så mycket någongång och haft ganska lång hår innan, erkänn det känns fett läskigt att dra handen genom håret och det "slutar" så tidigt... Haha.

Jag har inte så mycket intressant egentligen att säga, min brorsa ska snart ha datorn för han och hans kompis ska spela någon jävla runda på CS, hahahahahahhhahahahhHAHAHAHHAHAHAHAHAHA.


en fett gammal bild, titta mitt mörk/ljusbruna hår SÅ FINT !

Kommentarer
Postat av: d a n i e l a

Sv: Tack, men den är inte så super snygg egentligen. Hade lite ont om tid när jag gjorde den, haha.



Men jag har inte Photoshop, så jag har blandat lite olia, bl.a Gimp (för att klippa ut), Paint (för att göra sjävla bakgunden på headern) & Powerpoint (för att göra en "snygg" text + layout, hihi! =)<3

2009-08-26 @ 22:48:15
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: Laila

ja riktigt fint hår =)

2009-08-27 @ 01:33:49
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: adina

håret var jättefint :)

2009-08-27 @ 17:01:02
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0