Nu är klockan 13:25

Och jag har alla mina grejer osv hos min mamma så jag måste dit på något sätt och hämta dem, men jag pallar inte det. Får se om någon kan köra mig, jag hatar att åka bussen här ute så äckligt många som åker så man får typ knappt plats haha. Vad ska ni göra idag då? Ikväll kan jag inte vara ute som jag varit varje knäll hittills för ikväll kommer The Bachlorette klockan nio. Älskar det programmet och har följt det sen första avsnittet. Vem hoppas ni hon väljer? Själv älskar jag Jeremy, så jävla söt och hans mage!!!! Jason är också så söt, och hans son (a) Jese är liksom sig själv och jag vet inte riktigt vad jag tycker om honom. Men jag skulle valt Jeremy. Förra avsnittet skickade hon hem Graham, fy fan va det var på tiden! Tycker han har varit ett asshole hela säsongen, DeAnna verkade ju gilla honom och hon var ju nästan kär i honom?! Men han öppnade sig inte så mycket som hon ville, tyckte det var fint ändå att hon fick ett lapp där han hade skrivit en massa. Men still, jag gillar honom inte. Hehe.

Ahja, ska försöka få tag på Johanna eller någonannan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Joda de e bara bra här med tack :)

2009-08-12 @ 14:23:51
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: vickan

grymt fin blogg har du!<3

2009-08-12 @ 14:28:07
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0