Hemma hos pappa!

Nu är jag hemma hos pappa igen, och imorgon ska jag till mamma igen. Haha, jag har ett stressigt liv?
Pappa åker nämligen till Spanien imorgon på jobb men vet ni vad.. Jag har internet hos mamma nu igen ÄNTLIGEN! Har inte funkat på drygt några månader nu, pga att man tydligen måste uppdatera sin dongel hos tre. På tala om dongel, är inte det är sjukt konstigt namn? Det låter lite... perverst?

SKOLAN HAR BÖRJAT OCKSÅ! 9th grade, here I come. Känner att jag kommer kunna läsa upp mina betyg bra detta läsåret, är inte i samma grupp som min bästis Johanna så =) Alltså när jag och hon är i samma grupp snackar hon så mycket, man kan liksom säga att jag är mer "för skolan" än hon.. Haha.
Jag vill, om jag kanske inte redan sagt det, bli plastikkirurg. Jag har också drömmar som advokat och ja... Ni vet såna typiska "föräldrarna hoppas barnen ska bli-jobb". Jag har mål och jag känner att det är bra för att komma någonstans här i välden!

Men nej, för att jag ska komma upp klockan 06:55 imorgon är det nog på tiden att jag går och lägger mig nu.
Just det, min pappa kom hem från Turkiet i förr går med två Louis Vuitton väskor till mig, super snygga! Ni får se bild så snart jag hittar batteri till min kamera!

Jag kommer också berätta om NRJ In the Park som var på Liseberg i fredags, hur kul som helst var det! Fötutom att jag blev nära till misshandlad av en äcklig påverkad kille som.. åh jag ska ta upp det någon dag hur mycket jag hatar såna tattare .. !


Kommentarer
Postat av: laila

Godnatt :)

2009-08-25 @ 02:42:22
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: d a n i e l a

Grattis på namnsdagen =) <3

2009-08-25 @ 16:24:03
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: adina

omg jag vill också till spanien :O

2009-08-25 @ 22:18:51
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0