Hemma från stan nu sweethearts

Äntligen är det helg, eller hur? Sjukt härligt känner jag i alla fall.
Efter skolan blev det en sväng in till stan med Emilia, vi fikade och jag köpte ett svart basic linne från Gina.

Jag hade tänkt att berätta lite om NRJ In the Park som var förra fredagen på Liseberg. Det var så sjukt kul jag och min kompis Johanna hade. Dead by April var verkligen höjd punkten, men under kvällen spelade både Janet, Darin, Swinfly, DBA, Arash och någon mer jag inte visste vem hon var. Sjukt härlig och fin kväll alltså! =D

När Dead by April sjöng älsklingslåten Losing You ställde det sig en äcklig full/drogad kille brevid mig och började klänga vid staketet som stod framför. Jag stod precis där vid staketet ni vet, eller vad man kallar det. Har puttar bort mig, eller försöker samtidigt som han har VÄRLDENS MÖRDAR BLICK! Jag blev hur fucking rädd som helst, men inte ville jag flytta på mig inte! Jag puttar och klänger tillbaka som en jävla idiot, och börjar ropa på vakt MEN INGEN SÅG!
Helt plötsligt hoppar han över staketet, helt efterbliven?!
Ahja, jag klara mig i alla fall haha =)

Det var allt för nu, vi hörs senare pussungar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0