Good Night

God natt mina underbara läsare, ni gör mig alltid så glad =D Haha.

Imorgon sticker jag till mamma, skönt! Pallar inte vara hos min pappa, jag och han bråkar väldigt mycket och han har kanske inte varit den bästa pappan kanske... Jag tänker inte gå in på detaljer för det tillhör mitt privatliv, men jag ska lägga fokus på min pappa i något inlägg senare, kommer aldrig gå in på något i mitt privatliv på bloggen som jag själv skulle känna att jag mår dåligt av att lägga ut, heller inte någon i min omgivning. Som jag skulle aldrig skriva något om min pappa som jag vet att han inte vill att jag skriver.. You get it? Ahja, jag har i alla fall lite problems med han och hans sambo (dom är förlovade) gillar henne inte, och jag är inte så säker på att hon är speciellt förtjust i mig eller min bror heller för den delen, men who cares hon är inte min familj ändå och kommer aldrig bli =D


Kommentarer
Postat av: Laila♥

haha :D Jaaa du är helt slut har städat hela lägenheten. Men nu är det sol ute :D hurra! :D Vad gör du nu?? =) :D

2009-08-14 @ 13:20:28
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: juliiiiia

Fin blogg :) ! Kika gärna in på min ..

2009-08-19 @ 20:00:28
URL: http://seriouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0