Godnatt bloggen

Nu ska Louise sova för hon är trött. Men jag kanske ska berätta lite om hur dagen har varit först.

Klockan sju på kvällen åkte jag och min kompis in till Göteborg, det är ju Göteborgskalaset så det var packat med folk.
Överallt, på gator och torg, finns det olika kultur saker, för att locka dit fler som inte ska göra så det är så mycket fylla på Gbg kalaset, men good luck with that!
På Gustaf Adolfs torg var det utställning med skyltar, som var inskickade som folk sett världen över. Jag höll på att skita ner mig, allvarligt. Hur dumt är inte det en skylt där det står "Be aware : Wild animals/children"? Eller varför inte en väg där man ska akta sig för blindaförare? Jodå, välkomna till The USA! "Be aware of Invinsability" HAHAHAHAH.

Var hemma klockan elva typ, och nu är jag riktigt trött, imorgon blir det Göteborg ingen!

Vad fan betyder denna skylt egentligen?! HAHAH

Kommentarer
Postat av: Laila

haha :D Jag ska dra och sola snart tänkte jag ;D Vad har du gjort hittils? =) <3 Kram L*

2009-08-13 @ 12:06:36
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0