Brunt vs Blondt

Ja det är frågan. Blondinbella har ju färgat håret brunt nu, och jag funderar fan på att göra samma sak igen. Jag har ju som ni vet varit brunett, var det nästan hela förra året. Jag färgar ju inte håret brunt för att blondinbella har det, utan för att jag personligen tycker att brunt hår är snyggast. Det ser mer casual ut och jag passar mer i det med mina mörka ögonbryn. När jag var brunett ville jag bli blondin, men det har nog och göra med att min bruna hårfärg var så ful, haha. Mitt hår var så slitet, så nu ska jag använda massa brunshampoo när jag färgar. Jag vill skaffa lugg med, jag är en liten nörd. Men nu ska jag bröja nian och jag känner att en ny start med en ny frisyr skulle passa in. Får se vad mina föräldrar kommer säga, dom kommer nog inte gilla idén med att färga brunt. Pappa gillade absolut inte att jag gjorde det förra gången. Men det är ju mitt hår och det är jag som ska leva med det. Om jag inte passar i blondt och känner mig ful i det ska jag väl inte behöva ha det ? =D

Hennes hårfärg ska jag sträva efter! Så sjukt snygg är hon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0